Heeft u een klacht over het handelen of nalaten van een bewindvoerder, curator of mentor? Of bent u ontevreden over de manier waarop u als cliënt bent behandeld? Dan kunt u een klacht indienen. Hieronder vindt u de stappen die u kunt volgen.
Voordat u een klacht bij de klachtencommissie indient, dient u eerst de klacht te bespreken met de bewindvoerder, curator of mentor zelf. Als dit niet is gebeurd, kan de klachtencommissie uw klacht niet in behandeling nemen.
Erasmus Bewindvoering is lid van de branchevereniging Horus. Als u de klacht niet kunt oplossen met de bewindvoerder, curator of mentor, kunt u de klacht schriftelijk indienen bij de klachtencommissie. Dit kan digitaal via klachten@horus.nl of per post naar het volgende adres:
Contact met Horus
085 - 007 43 30
info@horus.nl
Bezoekadres Horus (alleen op afspraak)
Horaplantsoen 14, 6717 LT Ede
Postadres Horus
Postbus 86, 6710 BB Ede
Let op: Bij het indienen van een klacht is een bedrag verschuldigd, vastgesteld door het bestuur. Indien de klacht gegrond wordt verklaard, wordt dit bedrag aan u terugbetaald.
Een klacht kan alleen door of namens een cliënt worden ingediend bij de klachtencommissie. Andere partijen, zoals maatschappelijke organisaties en overheden, moeten zich rechtstreeks tot het bestuur wenden als zij een klacht hebben over een lid van de vereniging.
Voor meer details over de klachtenprocedure kunt u het volledige Klachtenreglement raadplegen via de onderstaande knop:
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.